Aproape de final

În fine, s-a vândut apartamentul părinților!

Mult sub prețul pieței, așa cum am prevăzut. Mai mult, cumpărătorul a mai tras de preț pe motiv că centrala termică trebuie schimbată. Trebuie, adevărat, dar de ce fratele meu a „reparat-o”? Nu am nici o dovadă că a făcut asta. Cu greu, cu obstacole până în ultima clipă, cu riscul de a nu-l fi vândut și de a fi plătit penalizări către cumpărător.

Acum domnul inginer e fericit și tace chitic când îi cer datele de identificare în teren pentru pământurile (puține) care mai sunt. Nu-l mai interesează vânzarea lor din moment ce el a primit tot ce a avut nevoie atunci când a avut nevoie. Și pentru că din apartament a primit 11/16 din prețul vânzării. Eh, atunci consider și eu că are bani de unde să mă despăgubească și să-și păstreze pământurile. Să aibă unde să se înmormânteze, pentru că de lucrat, nu le lucrează nimeni. Am și eu bani acum să deschid ieșirea din indiviziune. Iar el îmi va plăti partea, va plăti și cheltuielile de judecată (recuperându-mi eu cheltuielile). Și poate îmi va trece prin minte să-i cer și niște despăgubiri pentru tot stresul făcut cu refuzul de a ne înțelege amiabil. Amin!

Etichetat

Lasă un comentariu